Tuesday 5 December 2017

Przegląd ihforex


Witryna IBCFx Review jest wyłączona. Firma wydaje się być poza firmą. OSTRZEŻENIE: Urząd ds. Rynków Finansowych Nowej Zelandii uwzględnił IBCFX w swojej liście Firm i Indywidualnych, które powinny być ostrożne. Kliknij tutaj, aby zweryfikować. Firma FPA zaleca EXTREME OSTRZEŻENIE dotyczące IHForex i wszelkich powiązanych z nim firm. OSTRZEŻENIE: W IBCFX znajduje się werdykt w wyroku w sprawach z handlarzami FPA Guilty. W IHForex jest już jeden werdykt sądowy w sprawach dotyczących sądów handlowych FPA przeciwko IHForex. FPA zaleca NAJWYŻSZYM możliwym poziom ostrożności w odniesieniu do tych firm, chyba że kwestie te można rozwiązać. IHForex (Investment House Forex) Review Uwaga: Strona twierdzi, że firma działa od 2009 roku. IHForex został zarejestrowany w dniu 2017-11-05 po upłynął w 2007 r. FPA zaleca EXTREME OSTRZEŻENIE dotyczącym IHForex i innych powiązanych firm. OSTRZEŻENIE: Investment House Limited znajduje się na czarnej liście FINMA na rzecz instytucji nieupoważnionych. Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę. OSTRZEŻENIE: W tej firmie znajduje się werdykt sądowy w sprawach karnych FPA Traders Court Guilty. Istnieje także jeden werdykt sądowy w sprawach dotyczących systemu IBCFX w sprawach dotyczących handlowców FPA. FPA zaleca możliwie najwyższy poziom ostrożności dotyczących tych spółek, chyba że problemy te można rozwiązać. Zastrzeżenie prawne Może wystąpić duże ryzyko w handlu walutami walutowymi iz tego powodu niektórzy inwestorzy mogą zdecydować, że nie jest dla nich odpowiedni . Istnieje pewien stopień dźwigni, która może działać na korzyść, może również działać przeciw tobie. Powinieneś uważnie obserwować poziom doświadczenia, twój cel inwestowania, i ile jesteś gotów zgodzić na ryzyko. Jest zawsze możliwe, że możesz stracić część, a nawet wszystko, lub początkowej inwestycji, a to dlatego, że nigdy nie należy inwestować pieniędzy, których nie stać na stracenie. Dotyczy to jakiejkolwiek formy inwestycji. Istnieje pewne ryzyko związane z obrotem dewizowym, a jeśli masz jakieś wątpliwości, powinieneś zasięgnąć porady niezależnego doradcy finansowego. Wszelkie opinie oferowane przez FXHQ to opinie poszczególnych autorów i niekoniecznie zgadzają się z opinią FXHQ lub kierownictwem firmy. Błędy i zaniedbania mogą wystąpić w oświadczeniach wydanych przez autorów poszczególnych autorów lub opinii wyrażanych przez poszczególnych autorów i należy pamiętać, że firma FXHQ nie dokonała i nie sprawdziła poprawności lub w inny sposób takich opinii lub oświadczeń. Firma FXHQ nie oferuje porad inwestycyjnych, a zatem wszelkie informacje na tej stronie, w tym raporty, opinie, ceny, badania i analizy są oferowane jako komentarz do rynku i nie stanowią konkretnej porady inwestycyjnej, oferowanej przez FXHQ, jej pracowników , partnerów, autorów lub innych współpracowników. Rozważając każdą inwestycję, należy zawsze wykonywać swoją należytą staranność. Firma FXHQ, jej pracownicy, partnerzy, autorzy lub współpracownicy, nie i nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody poniesione przez Ciebie w związku z wszelkimi decyzjami inwestycyjnymi, które mogą być podjęte w związku z wykorzystaniem dostarczonych informacji. Obejmuje to utratę zysków, bez ograniczeń. copy2018 FXHQ INC. FOREX HeadQuarters Wszelkie prawa zastrzeżone. iHForex Opinie użytkowników Nazywam się Robert, jestem z Niemiec i handluję rynkami Forex, towarami i indeksami od 2006 roku. Na rynku Forex pojawiłem się z ciekawości bardziej niż chęć zarobienia pieniędzy online. Poszedłem na długi czas, aż zacząłem zyskiwać zyski i zdając sobie sprawę, że jest to niezakończona podróż, aby stać się lepsza i przechytrzyć opozycję w tej grze, aby zarobić pieniądze. Zorientowałem się, że dla dobrej strategii potrzebny jest dobry partner , dobrym pośrednikiem, więc przez cały ten czas szukałem mnóstwa brokerów, aby znaleźć taki, który traktuje swoich klientów z równym szacunkiem i popiera, a jednocześnie oferuje dobre wyniki handlowe na swoich platformach. Miałem bardzo złe doświadczenia, które podzielę się z Tobą na konkretnego pośrednika, zwanego IH Forex (Dom Inwestycyjny Forex ihforex), w nadziei, że mogę pomóc uniknąć tej firmy i nigdy nie być zmartwiony, że nie. Zacząłem korzystać z usług IHForexs na początku 2017 roku, kiedy otworzyłem konto na żywo na 3000 USD. Natychmiast otrzymałem premię w wysokości 400 USD. Początkowo wydawały się być miły, odpowiadając na połączenia i wołając, aby przypomnieć mi o ważnych wydarzeniach w kalendarzu ekonomicznym, dając mi swoje opinie i wszystkie te rzeczy, że naprawdę nie byłem zainteresowany, ale miło było zobaczyć, że próbują szanować swoich klientów. Wszystko to wkrótce zmieni się. Po 1 miesiącu handlu pobrałem już 300 USD i wszystko działało dobrze, dostałem je. To był mój jedyny sukces od nich. Później, kiedy próbowałem odzyskać więcej pieniędzy, pojawiły się problemy. Próbowałem do whitdraw 1000 USD. Minęły tygodnie i minęły. skontaktowałem się z nimi i wszystko, co mogli powiedzieć, to to, że wysłali pieniądze i powinienem po prostu poczekać. Rzeczywiście pojawił się, ponieważ w bazie MT4 pojawił się whitdrawal, autorstwa BKB (Basler KantonalBank) - To przypadkowo jest bank, z którym pracują. Pieniądze były poza platformą, ale były nigdzie po 3 tygodniach. Skontaktowałem się z nimi kilka razy, próbowałem zadzwonić i odpowiedzieli tylko jeden raz, mówiąc mi, że ma problem z ich bankiem i będą daj mi znać, kiedy został rozwiązany. Minęły kolejne dni, a oni nie wysyłali mi e-maili i nie zadzwonili. Skontaktowałem się z ich Live Chat w ich witrynie i dali mi adres mojego menedżera ds. konta w Skype. Rozmawiałem z nim i Powiedział, że pieniądze wkrótce do mnie i on obiecał, że zajmie się tym problemem. Po kolejnym tygodniu nie było pieniędzy na moim koncie bankowym. Byłem bardzo zdenerwowany i próbowałem wycofać wszystkie moje pieniądze. Menedżer konta zapytał mnie, dlaczego postanowiłem wyplątać wszystkie moje pieniądze, a ja po prostu zapytał go, kiedy dotrze do mnie pieniądze. Powiedział, że za 30 dni powinienem otrzymać wszystkie moje pieniądze, w tym pierwsze wycofanie. Wszystkie moje otrzymane po kilku dniach było tylko 1000 USD, nigdy nie dostałem reszty bez względu na to ile zagrożeń I i ile razy skontaktowałem się z nimi. Wszyscy mogli powiedzieć, że mają problem z ich bankiem i obiecują, że wyślą pieniądze, co oczywiście nigdy się nie stało. Również nie odpowiedział na wiele moich e-maili, dopóki nie udało mi się pozwolić inni wiedzą w internecie o mojej sytuacji. Wkrótce dowiedziałem się, że są na czarnej liście na stronie Swiss Financial Authority w finma. chesanktionenunbewilligte-institutePagesdetails. aspxorgid265. Poza scamming ludzi, ich wydajność platformy handlowej jest straszna, transakcje wykonywane minut później, po tym, jak został trafiony poziom zlecenia zamówień, uzyskuje się powtórne notowania zamówień przez większość czasu nawet wtedy, gdy istnieje niewielka lub żadna zmienność, a najgorsze wszystkie twoje transakcje nie kończą się na ustalonych przez ciebie celach zysku, będą kontynuowały i prawdopodobnie stracą dużo pieniędzy z powodu opóźnień serwerów i ich manipulacyjnej natury. Manipulują nimi i grają przeciwko swoim klientom i robią losowe świece i potknięcia, nie pojawia się u innych brokerów. Mam z nimi doświadczenie. Naprawdę mam nadzieję, że nie zrzucisz swoich pieniędzy na tych oszustów i nie użyjesz przyzwoitych pośredników, które są regulowane przez władze krajowe i mają licencje oraz dobre recenzje w sieci. Zachowaj bezpieczeństwo swoich pieniędzy , FX Empire - firma, pracownicy, spółki zależne i stowarzyszone, nie ponoszą odpowiedzialności, ani nie ponoszą odpowiedzialności solidarnie za jakiekolwiek straty lub uszkodzenia wynikające z uzależnienia od informacji pr ovided na tej stronie. Dane zawarte w tej witrynie internetowej nie muszą być dostarczane w czasie rzeczywistym ani niekoniecznie są dokładne. FX Empire może otrzymać odszkodowanie od firm oferowanych w sieci. Wszystkie ceny są dostarczane przez animatorów rynku, a nie przez wymianę. Ponieważ takie ceny mogą nie być dokładne i mogą różnić się od rzeczywistej ceny rynkowej. FX Empire nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty handlowe poniesione przez użytkownika jako wynik łączności przy użyciu jakichkolwiek danych w FX Empire. Przejdź do Fxempire

No comments:

Post a Comment